יום שישי, 23 במרץ 2012

איפה הם היום: +זוכות ההגרלה

לפעמים, אחרי שאני מעלה פוסט עם יצירה כלשהי, אני מקבלת פניות, בעל-פה או במייל, השואלות אם אני מוכרת את העבודות שלי או היכן ניתן להשיג דברים דומים.

בגדול, אני מסרבת למכור את המקור וגם לא מסכימה להכין העתק (עוד לא הציעו לי מיליונים, כן?), כי פעולה כזו נוגדת את כל הרעיון של הבלוג -

אני רוצה שתכינו בעצמכם!

להכריח אני לא יכולה, אז חשבתי שאולי פעם בכמה זמן אני אעלה מעין פוסט-לקט בו תוכלו לראות את היצירות מוכנות לגמרי, אחרי כל שלב סופי, כל שיוף ותיקון, וכשהן ממלאות את הייעוד שלהן, ואולי יתעורר בכם החשק לנסות גם... אין דבר מספק יותר, אני חושבת, מבית מלא עבודות מקוריות שלכם.


נתחיל, אם כן, במגירות היתומות. זוכרים אותן?

מכיוון שאני גרה בדירת חדר, אין לי אפשרות להסב חדר אחד לחדר עבודה (חשבתי לתחום חדרים בעזרת מסקינגטייפ על הרצפה סטייל "דוגוויל", אבל אני לא יודעת עד כמה האשליה תספק אותי), אז הלכתי עם העיקרון הכי יעיל לחללים קטנים - להרים דברים על הקירות. זו פינת העבודה שלי:
סליחה על השקיות שם משמאל למטה, זה הפרוייקט החדש בהתהוות.

פעם הן היו מגירות. אחרי קצת עבודה הן נראו ככה:
קפצתי לנגרייה, חתכו לי שני מדפים לפנים המגירות (ב10 ש"ח בלבד. זה הכל.), ו - Voila!

את הזר אתם בטוח זוכרים... הוא כבר היה יפה סתם ככה, בפינת העבודה שלי, אבל תראו אותו מעטר את תמונות הכלה בשבילה נולד:
FLOWER POWER!

ואחרונות חביבות, אביביות ויפיפיות, השרשראות:

אני לא אצטט, כי אני מניחה שמצפים ממני לשמירה על סודיות כלשהי, אז רק אנצל את הבמה להודות לכל מי שכתבה לי על אמא שלה, על אחותה, על חברות, על משוררות, על נשים מיוחדות בשבילן ובכלל. שימחתן אותי והעשרתן את עולמי. תודה.

כ"כ התרגשתי מהמחווה, שהכנתי עוד שרשרת, כדי לאכזב כמה שפחות מכן.
פעם בכמה זמן אני נדלקת על שילוב צבעים כלשהו ובטוחה שהמצאתי את הגלגל, ואז מהר מאוד אני מגלה שהשילוב הזה בכל מקום... הפעם - טורקיז וכתום!

מיכל אודסר (השרשרת הכתומה-סגולה), שירה גולדפיין (השרשרת השחורה), ורבקה נרקיס (השרשרת הכתומה-טורקיזית), אתן מתבקשות לשלוח לי במייל כתובות דואר למשלוח, או לתאם איתי איסוף עצמי מירושלים. מזל טוב לזוכות!



שבת של שלום והשראה,
התפרנית

5 תגובות:

  1. מעלףףףף
    פינת העבודה שלך עושה חשק לעבוד....
    אגב מאחורה זה ציור קיר או מדבקה?

    השבמחק
  2. מעלףףףף
    פינת העבודה שלך עושה חשק לעבוד....
    אגב מאחורה זה ציור קיר או מדבקה?

    השבמחק
    תשובות
    1. מאחורה יש ציור גדול מאוד, על קנבס.

      תודה :)

      מחק
  3. ישישישישיש.
    אין כמוך.
    ♥♥

    השבמחק